turbosprężarkiHIGH SPEED TURBO bezolejowa klasa 0

Nowy punkt odniesienia dla bezolejowego sprężonego powietrza.

BOGE wyznacza następny poziom bezolejowego sprężonego powietrza. Nie jest to kolejne ulepszenie w ponad stuletniej historii firmy, nowa technologia HIGH SPEED TURBO to wielki i przełomowy postęp. Dzięki radykalnej redukcji elementów konstrukcyjnych (sprężarki zmniejszone zostały o połowę wielkości i jedną trzecią wagi) i genialnej konstrukcji, gwarantującej pracę o bardzo niskiej zużywalności części, osiągnięto znaczącą poprawę efektywności turbosprężarek.

  • Przemyślana koncepcja napędu
  • Bardzo wysoka gęstość energii
  • Brak oleju lub smaru
  • Wyjątkowo mała powierzchnia posadowienia
  • Minimalne koszty serwisowania i eksploatacji
  • Długa żywotność
  • Wyraźnie zmniejszony poziom głośności

 

Model

Efektywna wydajność (50 Hz i 60 Hz)

Moc znamionowa silnika napędowego

bar

psig

m3/min

cfm

kW

PS

HST 55

7,5

110

7,97

282

55

75

HST 110

7,5

110

17,97

635

110

150

HST 220

7,5

110

36,57

1292

220

300

 

BOGE HST to siła napędowa rewolucyjnych zmian.

Zasada konstrukcji turbosprężarki

System pracuje bezolejowo: permanentny silnik magnetyczny nie potrzebuje przekładni, aby osiągnąć wymagane wysokie obroty, a wał napędowy posiada łożyska powietrzne. Na obydwu końcach wału napędowego umiejscowiony jest wysokiej jakości wytworzony z tytanu wirnik, który w połączeniu z dyfuzorem i spiralną obudową wytwarza powietrze. Przemyślana koncepcja chłodzenia zapewnia efektywne schładzanie powietrza po każdym stopniu sprężania, a zintegrowany przetwornik częstotliwości bezstopniowo dopasowuje wydajność do zapotrzebowania na sprężone powietrze.

 

BOGE HST. Nowa siła napędowa w przemyśle.

Większa wydajność, mniej elementów konstrukcyjnych w turbosprężarkach – filozofia koncepcji HST.

Chcąc osiągnąć znaczne oszczędności, które do tej pory wydawały się być nie do pomyślenia, należy na samym początku znaleźć sposób na zredukowanie elementów konstrukcyjnych. Przyczynia się to do ochrony wartościowych zasobów, obniża koszty serwisowania i oddziałuje bezpośrednio na cenę zakupu. Zyskujemy także na niezawodności – co nie jest zabudowane, nie zużyje się. Oto zaskakujące rezultaty tej filozofii na pierwszy rzut oka:

Zredukowana ilość elementów konstrukcyjnych – zwiększona niezawodność

Liczba elementów konstrukcyjnych

BOGE HST

Bezolejowa sprężarka śrubowa

Przekładnia

0

3

Łożyska

6

19

Uszczelnienia

3

17

Silnik wentylatora

0

1

Smarowanie

0

1

Pompa olejowa

0

1

Nowe wymiary

Zajmowana powierzchnia

< 50%

100%

Waga

ok. 33%

100%

Poziom głośności

od 63 dB(A)

80 dB(A)